Vielä ehtii nauttia talvesta!

Heipä hei, ihanat ystävät!! :)


Tähän aikaan vuodesta on ollut mahtavaa seurata, kuinka pakkastalvi alkaa - hitaasti mutta varmasti - vaihtua hankikantokevääseen... Vaikka lunta on maassa ja puissa vieläkin paljon, ja ihan täysi talvi, tulee aina vain valoisampaa. Hyytävimmät pakkaset ovat tälle talvelle ehkä jo hytisty. Ehkä.. :D



Keväästä voi aistia jo aavistuksen. Valo tuo energiaa ja aivan uutta puhtia. Ajatukset kääntyvät tulevaa kesää kohti.





Tänään kävelin ulkona ja ihailin vain hiljaisuutta ja kaunista auringonpaistetta. Minulle tuli niin keväinen olo. Tänään ei ollut paljoa pakkasta ja aurinko paistaa, alkaa tulla kesä :D
Tämmöisinä aikoina tulee vaan niin valtava kiitollisuuden tunne kaikesta, mitä minulla on! On ollut valtava kiire ja valtavasti kaikkea hommaa, mutta tämä kiitollisuuden tunne se vain rauhoittaa mieltä!



Mistä sinä olet kiitollinen?

Minä olen minun ihanasta perheestä, että on lapsia. Minä rakastan jokaista valtavan paljon. Minun miehestä, joka on rinnallani! Minä olen kiitollinen, että saadaan olla terveenä. Minun vanhemmista, jotka ovat vain olemassa ja tukenani silloin kun tarvitsee. Minun rakkaista anopista ja appiukosta, joille toivon valtavasti terveyttä. Minun sisaruksistani ja omasta kummista ja hänen perheestään. Olen vain kiitollinen, että olen olemassa.




Olen valtavan onnellinen läheisistä ystävistä, jotka vain ovat minun elämässä,

Tästä olen kirjoittanut aikaisemmin: läheisyydestä ja läheisistä, mutta ne ovat vain niin älyttömän tärkeitä. Edelleen kun mietin näitä asioita, miten paljon kuulee valitusta turhanpäiväisistä asioista. Se vie omia voimia ja pahimmassa tapauksessa se saattaa imaista meidät myös siihen kierteeseen, että aletaan valittamaan ja olemaan todella kriittisiä jokaisesta asiasta. Siksi on tärkeä vain pysähtyä ja kuunnella omia ajatuksia! Muuttaa omaa mieltään positiivisemmaksi!!


Tässä teille haaste, rakkaat ystävät. Viikon ajan ollaan valittamatta mistään. Käännetään jokainen asia vain positiiviseksi ja sillai, että kaikki mitä tapahtuu, on meille tarkoitettu eli parhaaksi. Hymyillään toinen toisillemme ja sanotaan KIITOS!



Kevättä kohti siis suuntaamme:)

Juuri nyt Sinullakin on hieno tilaisuus tulla lomailemaan kimmeltäville keväthangille, lataamaan akkuja vaikka sitten auringon voimalla ja rentoutumaan kunnolla! :)) Tämä talvi ei ole ikuinen, joten haluankin muistuttaa meidän talviliikuntamahdollisuuksista. Hiihto ja lumikenkäily puhtaan luonnon helmassa ovat tosi voimauttavia elämyksiä. Meiltä pääsee tosi nopeasti myös Ritavalkealle, jossa on myös oiva mahdollisuus ottaa lasketellen ilo irti kuulaista kevättalven illoista. Siellä on rinteet muutamana päivänä viikossa auki iltapäivällä tai iltaisin, vielä huhtikuun alkupuolelle asti.

Yöt ovat yhä pilkkopimeitä, vaikka valo sen kun lisääntyy. Revontulet ja tähtitaivas odottavat ihailijoitaan!! :)))


Eikä pidä muuten unohtaa, että Pellossa on ihan huikeat talvikalastusmahdollisuudet, ja me toteutetaan niitäkin teitä varten. Väylälle tai sitten läheisille pikkujärville päästään pilkille. Tässä kun eletään Suomen kalastuspääkaupungissa, joka on sitä myös talvella!! :))



Me odotetaan innolla kevättä ja kesää, mutta on tässä vielä ihanaa, huippulumista valkoista talvea jäljellä! Nautitaan siitä! :)))

Kommentit

Suositut tekstit