Uudet tuulet ja kauneusilta

Heipä Hei arvoisat ystävät!

Näin on hurissu mennä viikko :) Kaikkein parasta on se, että saatiin liikkeelle jotain aivan mahtavaa! Pidettiin meidän Lakivaarassa oikein mukava ja rento naisten ilta. Minun oikein ihana ja hyvä ystävä oli käymässä ja esittelemässä Nu Skin -tuotteita! Me naiset kokeiltiin ja rasvailtiin vaikka mitä :) Naurua mahtui kyllä iltaan urakalla! Olen niin innoissani ja kiitollinen kaikille vieraille!!



Tuotteet ovat aivan ihania! Ja mikä parasta, ne eivät sisällä mitään mineraaliöljyä. Kaikki tuotteet ovat allergiatestattuja, ja tämä yritys nimenomaan tutkii tuotteita ja kehittää jatkuvasti niitä.

Olen itse käyttänyt tuotteita hyvin paljon ja testaillut niitä, ja oman kokemuksen myötä uskallan suositella niitä KAIKILLE!! Kerron vähän lemppareistani! Olen itse kärsinyt todella paljon finneistä ja mustapäistä, ne on olleet mulle kirous!! Nyt kasvot ovat huomattavasti paremmat, kun otin kokonaisen sarjan käyttöön. Sen nimi on Nu Skin Clear Action. Se on ollut loistava minulle, samoin mutanaamio mustapäille. On aivan loistavat tuotteet! Sitä mutanaamiota käyttää meidän nuorisokin, koska ikähän alkaa olla se, että kaikki finnit yms. näkyvät kasvoissa. Shrekkejä ollaan välillä kaikki :D



Lisäksi hommasin Galvanic Spa System -kasvohoitolaitteen, joka kirkastaa ihoa ja hoitaa sitä. Ja ehkäisee juonteiden syntymistä ja kohottaa kasvoja! Teen laitteella hoitoja asiakkailleni ja perheelleni. Äitini, kun tulee käymään, oikein odottaa milloin alan tekemään hänelle kasvohoitoja!



Sitten upea deodorantti, joka käy samalla lailla naisille kuin miehille!!! Se on aivan ihana, todella miedon tuoksuinen ja siinä on sama ph kuin ihossa, eikä hien tuoksua koko päivänä! Kun tilasin sen itselleni ja muillekin perheenjäsenille, ajattelin et saapas nähdä onkohan oikeesti niin hyvä.. Oli tulossa puusavotta meille. Sanoin et nyt kaikki laittaa tämän dödön ja illalla katsotaan toimiiko :D Pitkän päivän tehtiin puuhommia, ja illalla oli kumma kun ei haissu hiki..ei sitten yhtään! Uskokaa tai älkää!! Muuta en enää käytäkään!! :D


Nyt on tullut uusi tuote, joka lanseerattiin ihan vasta, ja meillä käyneet vieraat kauneusillassa saivat kokeilla sitä :) Lumispa! Siis kyllä oli naurua vaikka kuinka, kun sillä hurruuteltiin puhdistaa kasvot! Oli aivan mahdottoman hauskaa.. Se kyllä putsasi kaikki meikit ja muut epäpuhtaudet pois. Jopa minun mies kysyi multa tänään "noh joko hommataan sullekin se lumipesulaite" :D Saas nähdä milloin postissa kolahtaa meille tulla se :D




Minä olen niin kiitollinen omalle kummilleni, joka on ollut aina tarkka ihostaan ja opettanut minulle ihon huolehtimisen tärkeydestä. Siitä miten pitää olla oikeasti hyvät tuotteet joita laittaa. Vaikka on hintaa, mutta iho kiittää vanhempana! Tilasin tuotteita hänelle, itse asiassa tuotesarjan AGE Loc, joka ravitsee ihoa ja hidastaa ikääntymisen merkkejä. Kummi käytti tuotteita ja sanoi mulle, ettei ole 50 vuoden aikana käyttänyt vastaavia, ja että on äärettömän tehokkaat ja hyvät tuotteet.

Sitten silmiin: on äärettömän hyvät tuotteet niillekin. Itse olen halunnut aina pitkät ripset! Mutta kun olen muuttanut uudelle paikkakunnalle, en ole kerennyt etsiä itselleni tekijää. Varmasti sellaisia on, mutta olen mukavuudenhaluinen, ettei tarvitse niitä huoltaa joka kuukausi. Päätin kokeilla seerumia ja se toimi, sillä sain pituutta omiin ripsiin, ja Nu Skinin ripsari on myös toosi ihana! Se lähtee vain lämpimällä vedellä. Voi harrastaa vapaasti liikuntaa ja kävellä sateessa, tai vaikka itkeä naurusta niin ei valu ripsari pitkin poskia!! Olen ollut tosi tyytyväinen!



Minä olen todella huono kehumaan tuotteita ja olemaan uskollinen vain yhdelle tuotteelle, mutta näiden kokeilujeni takia olen tullut täysin vakuuttuneeksi ja näin ne mielipiteet voivat muuttua. Jos kiinnostuit tuotteesta, laita minulle vaikka viestiä. Voidaan rupatella tuotteista tai jos haluat kokeilla jotain.

Teen kasvohoitoja juurikin näillä tuotteilla, joten tervetuloa kokeilemaan!



Kauneusilta meni aivan nappiin, joten laittakaa naiset minulle viestiä, jos on ideoita mitä kaikkea haluaisitte kokeilla tai ideoita illoille!! Mielelläni järjestän erilaisia juttuja! Tästä aiheesta lisää seuraavassa blogitekstissä! :)



Kommentit

Suositut tekstit